streda 25. júla 2012

Little miss retro

Dve z dvoch matiek skonštatovali, že v tomto outfite vyzerám ako vystrihnutá z ich mládí. Okrem báječných kvietkovaných šatičiek som si pomohla aj malou vintage kabelkou, jediným z asi dvoch úlovkov ktoré som zachránila z mamininej minulosti. Po bielych conversoch som túžila odkedy som zistila, že sú to najpohodlnejšie a najkombinovateľnejšie topánky na svete. Toto je síce trošku iný model ako ten, po ktorom moje topánkové srdce piští, ale keďže som ich "podedila" a navyše sú tak úžasne pohodlné a fešácke, skoro ich nevyzúvam (možno iba k pyžamku).
PS. Pre tento krát som použila psa čierneho, nech to prestriedam.







šaty F&F, tenisky Converse, kabelka vintage, čelenka Forever 21, náušnice vintage, náramky DIY + Mango + sashe, brošňa sashe

3 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D