nedeľa 12. augusta 2012

DIY muesli

Jedlo mám rada. A keď sa ráno fajnovo nenajem, tak sa deň nezačal. V poslednej dobe som si najradšej zvykla dávať si müsli s ovocím, medom či jogurtom. Prednedávnom som si prezerala tento blogový príspevok a keď som o pár dní nato bola v obchode, spomenula som si naň. Samozrejme, že len na nápad spraviť si vlastné müsli, ingrediencie mi akosi vyfučali z hlavy, preto som brala všetko, čo sa mi do müsli zdalo vhodné :D A tak som skončila s klasickými ovsenými vločkami, zmesou sušeného ovocia (kokos, hrozienka, banány, papaya), ľanovými a slnečnicovými semienkami.



Všetko som spolu jednoducho premiešala a nasypala do sklenenej uzatvárateľnej nádoby, kde sú moje dobrotky v bezpečí :) Keď sa mi minie prvá várka, rozmýšľam nad rozšírením ingrediencií, ktoré skúsim napríklad aj opiecť alebo pridám trochu škorice ako to je v recepte, ktorý ma inšpiroval. Každopádne sa musím pochváliť, môj prvý pokus - veľmi podarený :)
Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D