streda 1. augusta 2012

Kulinárske okienko

Keď ma niekto nechá samú v kuchyni, je pravdepodobnejšie, že vyjem celú chladničku decentne ochutnám, čo sa tam nachádza ako že sama niečo navarím. Niekedy ma ale doženie hlad alebo len chuť variť (už aj to sa mi stalo) a vtedy sa realizujem.
Zase raz som skontrolovala Dulce de Leche blog a opäť som našla, čo som hľadala - domáce zemiakové chipsy a avokádový dip. Mňam mňam.

Ja ako veľký milovník avokáda trpím, akú pofidérnu chuť majú väčšinou kúsky kúpené v našich obchodoch, ale tento dokonalý dip všetko zachráni. Išla som od oka, použila som dve avokáda, ktoré som rozmixovala a roztlačila (tvrdší jedinci), jeden biely jogurt, cesnak, citrónovú šťavu, soľ a korenie. Bylinky sa nekonali, ale určite by sa skvele hodili :) Okrem toho celkom natenučko nakrájané zemiaky, poriadne solené a korené a pečené. A šalátik z rukoly. Keď už tak už .

Potrebujeme
zemiaky
olivový olej
soľ
korenie

dip
2 avokáda
biely jogurt
1 cesnak
soľ, korenie
citrónová šťava

Koniec môjho kuchárskeho okienka :D


2 komentáre:

  1. nom nom, nabudúce by to chcelo verejnú degustáciu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keby sme sa účastnili aj ja a drahý, nikto by nestihol ani len ovoňať :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D