pondelok 10. septembra 2012

Burza kníh

V sobotu som sa viac-menej nečakane ocitla na burze kníh v kc dunaj a opäť som (nečakane) neodišla naprázdno. Musím povedať, že kc som si veľmi zamilovala a páči sa mi aj ako rozmanito využívajú svoje priestory. Keď vynechám žúry na ktorých som tu skončila, už som tu bola na besede kníh, premietaní reklám, markete s handmade krasotinami či spomínanej burze kníh. Bola to moja tretia burza (neviem či ich bolo viac, ale myslím, že nie. namyslene sa idem tváriť, že som jednoducho bola na všetkých) a rozhodne bola doteraz najúspešnejšia. Toť všetky moje úlovky:


Anna Karenina bola úlovok z prvej burzy. Problém je v tom, že mali iba jednu časť bez druhej, takže okrem bežného skúmania literatúry momentálne na týchto burzách aj zúrivo pátram po dvojke. A hádajte, čo som našla dnes. Anna Karenina, diel prvý. Hm. Ale môj vyzerá zachovalejšie.
Na druhej burze som ukoristila dejiny filmu, ktoré som študovala a ktoré ma neprestávajú fascinovať. Domov som si doniesla aj Krásni a prekliati od Fitzgeralda. Za dve eurá! Ha! A podobne aj ako Great Gatsby (a stodvadsať iných kníh) aj táto ostáva rozčítaná a nedočítaná. No a na tej tretej som na svoje úlovky musela vytiahnuť dokonca skladaciu nákupnú tašku. Mario Puzo pôjde drahému na narodeniny (všetko najlepšie miláčik) (neboj sa, ešte ti niečo k tomu vymyslím :D Okrem neho sa mi podarilo doplniť moju Agatha Christie zbierku a keďže som nedávno v jej autobiografii čítala, ako táto knižka vznikala a aký prelom a úspech znamenala, asi sa do nej pustím skôr ako do Shakespeara, ktorý ma má pripraviť na štátnice :D A tá žltá pekná vec je plagátik, ktorý neviem kam dám, keďže v izbe mám zelené steny a ružové závesy, ale ja mu už niečo vymyslím :)

Som sa vyrozprávala :) Ale chcela som sa pochváliť a odporučiť túto akcošku. Môžete tam aj sami predávať knižky, ktoré sa už nezmestia na poličku (čo, rozmýšľam, pri mojom tempe možno najbližšie využijem :)

Inak moja ďalšia obľúbená činnosť v kc dunaj, ktorej som sa venovala aj dnes, je sadnúť si a sledovať, čo majú okoloidúceho dámy a väčšinou aj páni oblečené. Veľmi pekné, veľmi inšpiratívne :)
Ja som bola bez mojich dvorných fotografov, ale vyzerala som asi takto:


topánočky Gate, šaty Mango, kabelka nikkita

1 komentár:

  1. Úchylku pozorovat lidi na ulici mám také :-) Bavilo mně to kdysi hlavně v metru, ne ani tak oblečení (to je obvykle hrůza), ale celkově lidi, vždy přemýšlím, kdo jsou, co dělají a tak :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D