piatok 28. septembra 2012

Supergirls don't cry, supergirls just fly

V poslednej dobe som musela zahrať moju rolu supergirl /páči sa mi, ako slovo supergrrrrl znie, preto ho neprekladám, aj tak všetci rozumieme/ (každá z nás občas musí). A pretože som supergirl a supergirls neplačú, rozhodla som sa spraviť si prestávku od mojej 120 stranovej diplomovky, upiecť mňam mňam koláčik môjmu priateľovi na narodeniny, dať si nové topánky a starú vestu a jednoducho lietať...

Lately, I had to play my role of a supergirl. (all of us girls sometimes have to) And because I'm a supergirl and supergirls don't cry, I decided to take a break with the 120 pages of my thesis, bake a yummy cake for my boyfriend's birthday, put on my my new shoes and an old west and just fly...






this hair was not made for moustache-ing...


Nohavice /pants/ TOPSHOP, košeľa /shirt/ Camaieu, vesta /vest/ Levi's, kabelka /bag/ Guess, opasok /belt/ Mango, topánočky /shoes/ z Talianska/bought in Italy, brošňa /teddy/ sashe.sk


Robila som tento mňam mňam koláčik, hľadala som niečo jednoduché jablkovo-čokoládové a odporúčam, vraj je naozaj mňam a navyše ho zvládnete aj poslepiačky :)

Potrebujeme:

  • 300 g polohrubej múky
  • 1 prášok do pečiva
  • 200 g práškového cukru
  • 50 g mletých orechov /lieskovcov/
  • 2 lyžice kakaa
  • 3 vajcia
  • 1 - 1,5 dl mlieka
  • 100 g rozpusteného masla
  • pol kila postrúhaných jabĺk
  • na dokonalý  záver 150 g horkej (a orieškovej - ja som nedala) čokolády a hrsť lieskovcov
Postup:

Zmiešajte múku s práškom do pečiva a potom postupne, jednu po druhom, pridáte každú ingredienciu. Keď je všetko hotové a premiešané, zrieďte cesto mliekom (mne stačilo cca to 1 dc). Vylejte na vymastený a múkou vysypaný plech a pečte 30 min na 180 stupňov. Nakoniec na koláč vylejte čokoládu, ktorú ste si roztopili nad parou a posekané lieskovce (môžete ich aj opražiť na panvici). Môj drahý je čokoládový, tak som čokoládky dopriala hodne, asi aj trojitú dávku :D Keď už tak už .

A keďže si z neho stále robím srandu, že za mladi pásol dinosaury, dopriala som mu poctivý vek a koláčik som retro-tematicky dozdobila (ako z minulého storočia, však?)


6 komentárov:

  1. mega outfit :) Hrozne pekná vestička!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. macko je úžasný a topánky strašne zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano,botky jsou zajímavé! :)
    A miluji tuto kombinaci pro koláč či buchtu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem kočky :) topánky keď som zbadala, musela som ich mať, láska na prvý pohľad :)
    Macko je ručne vyrezávaný, len nemôžem už toho predajcu nájsť na sashe :/
    A vestička má asi 15 rokov! :D nosila som ju keď som bola menšia :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D