piatok 5. októbra 2012

3x1 - coat

Tento kabát som nepotrebovala. Ale mohla som ho nechať niekomu inému ? Zlacnený o 120 eur v obchode za takú cenu, že sa obávam, že niektoré moje tričká sú drahšie... a potom som trpezlivo čakala na jeseň. A ona prišla! A ja kabát (skoro) nevyzliekam. Keďže som ho mala tento týždeň všemožne skombinovaný, rozhodla som sa pre takéto 3x1. Sama mám takéto rôzne tipy rada, tak sa k tomu chcem vrátiť aj v budúcnosti s ďalšími kúskami z môjho šatníka :)

Ktorá kombinácia sa vám najviac páči? (outfity už čoskoro)



I didn't really need this coat. But I could not just leave it in the store, the sale price being 120 euros less than the original (and I am afraid less than some of my shirts did cost..) ...and then I waited patiently for autumn to come. And it came! And I (rarely) take my coat off. And because I was wearing it combined in all different ways this week, I decided to make this kind of 3x1 post. I really like this kind of tips so I'll probably try it in future with some of my other clothes :)

Which combination do you like best? (outfits coming soon)

6 komentárov:

  1. paci sa mi ako ho skombinovala s roznymi stylmi..najviac sa mi farebne paci kombinacia s jasnou tyrkysovou :)Aka je znacka kabatu, ked bol tak velmi zlacneny?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to Mango, to som tam nedala? Ale chcela som :)) bol kupovaný ešte v lete v outlete , tak asi preto hlavne :)

      Odstrániť
  2. Najviac sa mi páči posledný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvláštní, že je na všech fotkách jeden kousek oblečení a každý ten "outfit" vypadá úplně jinak. =)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D