sobota 20. apríla 2013

thereddress

Že som mala promócie, to som sa už pochválila. Že som mala krásne šaty som už tiež skromne poznamenala. Ale aké? Priznám sa, šaty som do poslednej chvíle (= asi mesiac do promócie) vôbec neriešila a sebavedome vyhlasovala, že veď niečo už doma nájdem. Nuž, ale poviem vám úprimne, šaty som musela (samozrejme, že musela!) nakoniec predsa len začať hľadať už len kvôli tomu, aby som mala čisté svedomie aspoň sama pred sebou. Za posledného polroka som sa zúčastnila dvoch promócií a poviem vám, bolo mi z toho celkom smutno. Myslím, že práve promócia je deň, ktorý si malú oslavu a chvíľu pozornosti zaslúži. Je to predsa len malá oslava jedného životného úspechu, nech si hovorí kto chce čo chce, ja viem, koľko peňazí ma stáli lístky na vlak, koľko stresov som mala, lebo mi tá mediálna veda a teórie pána Freuda nešli do hlavy, koľko skrípt sa mi prilepilo na tvár, lebo som nad nimi zaspala (a ten vykrútený krk...), koľko kávy som cez skúškové vypila, koľko krát mi spadol Word/došiel toner/zasekol sa papier v tlačiarni asi 38 minút pred posledným a konečným termínom odovzdania seminárky... Samozrejme, že vysoká škola boli aj malé radosti ale stručne povedané, je to malý úspech, ktorý si zaslúži oslavu. Zaslúži si učesané vlasy a jemný make-up a pekné oblečenie... Som rada, že môžem hrdo vyhlásiť, že na spomínaných dvoch promóciách boli vždy najkrajšie práve slečny, ktoré ma pozvali...ale aj tak mi bolo niekedy smutno. Pekne sa obliecť už dnes nie je náročné, ani časovo ani finančne (a povedzme si úprimne, promócie sú aspoň skutočný dôvod, kedy nikto nemôže povedať ani pol slova na to, že si nemáte čo obliecť! :D a preto mi bolo trochu smutno, ako sa niektoré slečny obliekli na tento svoj deň. A to teraz nehovorím o vkuse, chápem, keď sa to nepáči mne to neznamená, že to je zlé, sama som toľkokrát zažila že niekto krútil očami nad tým, čo mám oblečené ja.. hovorím skôr o strihoch alebo úprave alebo detailoch (napríklad keď si dáte saténové šatičky, naozaj by nemuseli byť o dve čísla menšie alebo keď máte biely nohavicový kostým verte, že čierne tango nohavičky naozaj nie sú ideálne). No, dobre , nebudem už ďalej mudrovať, asi je hlavné, aby ste sa cítili dobre a pohodlne vy a môže vám byť ukradnuté, čo si kto okolo myslí.

No a keď som taká múdra, čo som si obliekla ja ? :)



Nájdite ma v dave! (heslo: hlavne nenápadne!)


Takže keď som pochopila, že doma nič nemám a skrátka si NEMÁM ČO OBLIECŤ, vyrazila som do obchodov. Vyskúšala som si asi všetko čo mali v Peek&Clopenburg, prešla som celú ZARU a v kabínke v Monsoon-e som bola asi tri hodiny. A mala som so sebou najlepších pomocníkov, mojich rodičov (predtým, ako si začnete ťukať na čelo tak hahaa pozor - mojej mamine pravidelne vybielim skriňu a kradnem jej niektoré kúsky a môj otec mi kúpil moje prvé topánky na podpätkoch a keď išiel pred cca 7 rokmi na služobnú cestu do Paríža a pýtal sa, čo mi má doniesť, sebavedome som si vypýtala zlaté topánky (videla som ich vtedy niekde na Beyonce a strašne som ich chcela tiež!) a on doniesol tie najkrajšie zlaté topánky na svete, doteraz ich mám a nosím :) - navyše rodičia vám úprimne povedia ak v niečom naozaj máte veľký zadok alebo krásne ramená, nie ako kamaráti, ktorí by tieto komentáre nemuseli riskovať :) Takže keď som pochopila, že sa mi jednoducho páčiť nebude nič, trochu som sa poobzerala a objednala si šaty zo sashe.sk. Mala som šťastie na najšikovnejšiu kočku, ktorá šaty ušila expresne rýchlo (ale aj tak moje promócie skoro nestihli). V strihu som mala jasno, farbu som pôvodne chcela červenú, tmavozelenú alebo tmavomodrú. Tmavozelená látka nebola, zhodnotila som že tmavomodré (=skoro ako čierne) bude mať každý, červená bola jasná voľba. Dominika mi pomohla vymyslieť kombináciu s ružovou a ja som potom tri dni robila prieskum medzi kolegyňami, kamarátmi a rodinnými príslušníkmi, lebo som mala dve rôzne verzie šiat a ja aby som si niečo vybrala...
Nakoniec vyhrali tieto, nájdete ich TU, ale všimla som si, že slečna, ktorá mi ich šila, už pridala do ponuky aj moju farebnú verziu :) Inak odporúčam, má pestrý vzorkovník farieb a šaty ušije tak, že dokonale padnú. Veľmi skromne sa predvádzam aj na sashe, nájdete ma TU aby ste videli, čo všetko mám vlastne na sebe :)
A výhoda: mala som zaručené, že také šaty okrem mňa nikto mať nebude ;)








dress BusyGirl | shoes ZARA | earrings I am | coat Mango

17 komentárov:

  1. Bola si krásna :) Prenádherné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná si bola,určite najkrajšia :)) Slečna zo sashe je strašne šikovná,veľmi sa mi páčia tie šaty.Pekne si to napísala a teda nechápem,ako si mohol niekto dať to čo si uviedla ako príklady.No a gratulujem že už to máš za sebou !! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj ja som bola nadšená a ušila ich dokonale bez skúšky, iba podľa mojej farebnej inštruktáže a mier :) No ja tiež nekedy nechápem :D Ďakujem !

      Odstrániť
  3. krásna si bola, tie šaty sú nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty ti veľmi pristanú a celá si bola krásna!! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takto ti veľmi pristanú vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem, to počúvam často že sa mi viac hodia takto ako rozpustené :) ale taký culík je aj tak môj obľúbený letný účes, takže super :))

      Odstrániť
  6. Blahoželám k promóciam! Bola si fakt kočka ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Bashinko, jsi tak krásná! Jako panenka. A ty střevíčky! ♥
    PS: když jsem ti nedávno odeslala e-mail, kde jsem ti přála moře štěstí při promoci, musela jsem se pak smát svojí nedůvtipnosti - vždyť na promoci není potřeba štěstí...tam jsou nutné jen a pouze nádherné šaty (ach ano..ty tvoje takové jsou), červené botičky a květina ve vlasech. Byla jsi nejpůvabnější promovatelka (úplně nové slovo?) na světě ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem ♥
      HA, Vivi, náhodou sa mi to veľmi zišlo a určite pomohlo - napríklad som sa vôbec nepotkla a keď som hovorila na mikrofón, tak ani veľké faux pas sa nekonalo a celkom som aj trafila kam si mám sadnúť, takže želanie veľa šťastia určite pomohlo! :D

      Odstrániť
  8. čosiii,jaké šaty! :-O Parádne sú,teda ty v nich :)) No ale aby si len ty nebola za kritické hovado :D Tie naušky sú na mňa už too much :X Samozrejme ale,že to zase také faux pas ako čierne tangáče nie je :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) noo, to bol aj pôvodný zámer, nechcela som veľké náušky, iba niečo malé jemné a nenápadné.. Ale keď som si večer pred promóciami vyčesala vlasy a k tomu "výstrihu" ku krku ma moje publikum aj tak sprdlo, že to chce nejaké väčšie náušky..a keďže ja tie výrazné doplnky aj tak milujem, neodolala som... :D :D bože, ale smejem sa, kritické hovado je presne výraz, ktorý by som použila ja ... :D :D :D

      Odstrániť
  9. Ďakujem vám všetkým krásne, ste strašne zlaté :))) ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D