pondelok 13. mája 2013

pinkwateringcanshirt

Košele nikdy neboli môj "šialok" kávy. Aj keď úprimne povedané, kedysi veľa vecí nebolo môj šialok kávy, keby ste ma videli v 14 /alebo radšej nie/, doteraz si pamätám aká bola jedna moja kamarátka nadšená, keď sa jej podarilo presvedčiť ma, aby som si vyskúšala sukňu - bolo to v Pimkie a sukňa bola tmavomodrá a kvetinková a ohavná, ale keď si porovnám ako sa obliekam dnes a kedysi, tak sa pri tejto spomienke musím usmiať. Ale teraz, keď som staršia a budujem svoj imidž serióznej ženy (OK, tomu sme nikto neuverili), tak sa mi košele začali veľmi páčiť. Samozrejme kočke so zbierkou najkrajších košieľ môžem len skromne závidieť, ale úspešne pracujem na rozšírení mojej zbierky - samozrejme náhodou a nechtiac, ale povedzme si úprimne, keď to je ružové a má to malé krhličky, jednoducho to do Bashalandu zákonite patrí.

PS. neviem, kto mi na ask.fm poslal srdiečko, ale verím, že bolo úprimné a preto ma to veľmi potešilo (môjho drahého už menej, keď som mu oznamovala, aké milé, ale že som ho odhalila a on mi s kamennou tvárou povedal, že to nie je od neho. hm)






HELE KACHNA!



shirt Marks&Spencer | pants F&F | shoes from Italy | necklace ALDO | earrings i.v. (TU) | sunnies Mango

22 komentárov:

  1. :D Ty si pišula :D ja mám možno najkrajšie košele,ale ty všetko ostatné!!! :))A aj s tými košeľami je to dosť otázne,lebo máš pár bezkonkurenčných kusov-ty ten počet sakra rýchlo doženieš,nemám obavy:D
    A inak,máme celkom obdobné "existenčné" problémy-zisťujeme,že sukne nie sú celkom špatná vec :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha ano to je pravda, s dobiehaním počtu čohokoľvek na naozaj nemám problém :D ďakujeeem :))
      Haha ano! Možno sme sa navzájom nejak "nakazili" ! :D :D :D

      Odstrániť
  2. krásne krásne ani neviem čo viac,všetko! ja som kedysi fičala na takých károvaných košeliach,už ma to nejako prechádza,teraz by som brala takéto košelové blúzočky s roztomilými vzorami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :)) károvanú košeľu mám tiež! :D veru tieto roztomilé vzory, to sa aj mne páči :))

      Odstrániť
  3. Skvelá košieľka! Aj doplnky k nej :) Človek asi časom dozrie na všelijaké veci, ale košele určite nie sú len seriózne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Asi nie, hlavne keď to má malé krhličky :))

      Odstrániť
  4. Košile + náhrdelník = nejlepší kombinace! Outfit je super :)
    simplyourstyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cute košieľka a nechty máš skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá košielka je super!! :)
    pozývam ťa na moju prvú giveaway tu:
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. ďakujem, kliknutím na "i.v" sa dostaneš na stránku kočky, od ktorej sú :) asi pridám aj konkrétnejší link :)

      Odstrániť
  8. Je to ruzove a ma to krhlicky...to je zlate! :)
    A aj vsetky tie tvoje male pidi drobnostky co mas na sebe, a nielen tu v tomto clanku...
    proste hrat sa stale a vela, to je ONO! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)
      Ďakujem :) ja sa rada hrám s tými drobnôstkami :))

      Odstrániť
  9. Košile určitě častěji, ty seriózní ženo .))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásný outfit<3 ty brýle jsou hrozně zajímavý:) sluší ti to!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasny outfit, dneska som akurat nasla tvoj blog a som unesena tvojim jedinecnym stylom, krasne farebne outfity fakt skvele


    A tie nausnice su krasne;)))


    Littlecurlykate.blogspot.sk

    Potesim sa tvojej navsteve na mojom blogu;))

    Som novy follower

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem krásne, veľmi si ma potešila :)
      idem sa hneď k tebe popozerať .)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D