pondelok 3. júna 2013

Blackie testuje SUŠIENKOVO

Zdravím vás. Moje meno je Blackie a som presvedčený, že ma všetci veľmi dobre poznáte. To som ja, Blackie. Panička momentálne nevie, čo skôr a preto ma poprosila, aby som pre vás napísal brešenziu na mňamky zo Sušienkova, ktoré mi prednedávnom priniesla.

Raz veľmi dávno prišla domov s malým, voňavým balíčkom, ktorý mi podala. Chcel som ho otvoriť, pretože voňal tak krásne! Ako ušatá fenka. A špenát. Panička sa zhrozila a balíček mi vytrhla, že mám dávať pozor na tú krásnu nálepku. No viete čo ja môžem takú nálepku. 

ZDROJ 
Priznám sa, bol som trochu sklamaný, keď panička balíček otvorila a žiadna ušatá fenka z neho nevyskočila. Panička mi vysvetlila, že mi priniesla psie pamlsky čo ma teda najprv vôbec nenadchlo. Pamlsky ja teda nemusím. Smrdia. Samozrejme, piškótou a šunkou nepohrdnem, ale psie pamlsky som vždy vypľúval. Nebudem si ničiť chute. Predstavte si teda moje sklamanie keď panička namiesto fešnej psej ušane vytiahla malé krekry! Znechutene som sa zvalil naspäť do košíka. To ja teda nebudem žra… hm. Ale celkom dobre to vonia. Ako špenát. Možno jedno ochutnám. Stále to môžem vypľuť pod vankúš, keď sa panička nebude pozerať. Ej bisťu, ale aké bolo moje prekvapenie, keď sa mi ten lahodný zelený chrumkavý šťavnatý skvostný famózny chutný kúsok rozplynul na jazyku. Tak krásne voňal! A tak úžasne chutil! Panička vytiahla z čarovného balíčka malý fialový kúsok! A bol to on! Malý cviklák! Hneď som začal podávať paničke labky, aj som si ľahol, aj som sa zvalil, aj hymnu by som zaspieval pre ten malý kúsok blaha!





Bol to skvelý polnočný snack, ale moje radostné chvíle pokračovali! Ďalšie dni som dostal za moju neskonalú šikovnosť, šarm, talent a intelekt vždy malý lahodný cviklák (ako som sa dočítal, cviklák je vyrobený z cvikle, špaldovej múky a bravčovej masti) a chrumkavého zelenáča (z baby špenátu, ovsených vločiek, špaldovej múky a bravčovej masti). Panička mi nakoniec dala aj maliniak, keď som jej povedal, že si ho prosím. Dal by som si ešte jeden, ale panička tvrdila, že nám zo Sušienkova poslali len jeden maliniak. Zelenáčov a cviklákov tam bola kopa a len jeden maliniak ?! To vám teda poviem, že to nešikovne rozdelili (aj keď stále sa mi to nezdá. Odštekal by som, že som v tom balíčku cítil maliniakov minimálne osem. alebo štyri.) Maliniaky boli z malín, ovsených vločiek, medu, špaldovej múky a mäty. Neviem čo je mäta, ale dal by som si mojito. 
Moje najobľúbenejšie boli cvikláky! Boli chutné a chrumkavé, tak za jeden povel akurát pod zub! Panička bola nadšená aj z balenia. Vraj bolo krásne (lebo keď už mám z niečoho papať, nech to dobre vyzerá, že áno) a povedala, že keď prestanem spávať na jej posteli keď nie je doma, kúpi mi aj iné sušienky! Majú aj s mäskom, aj s čerstvým lososom a panička mi rozprávala, že toho vraj chodia kupovať čerstvého na trh. Neviem čo je trh ani losos, ale panička má vždy pravdu.

Všetky príchute a ceny Sušienkova, ZDROJ
Všetko bolo strašne dobré, ako keď panička doma robí voňavé dobroty (a padajú jej omrvinky. A ja ich jem. Ale to ona nevie. Tak jej to nehovorte).
Najradšej by som ich ochutnal všetky a podľa mojich tajných zdrojov sa možno skôr či neskôr objavia aj balíčky zmiešaných príchutí (Suši, daj aby tam boli cvikláky!). Nedávno som sa tiež dočítal, že dobrotky sa objednávajú počas pracovného týždňa, pečú v sobotu a v pondelok už ich holuby roznášajú. Hurá!

To je cviklák??
Daj ho sem!

9 komentárov:

  1. Bože Basha,kam sa hrabú blogerky ktoré sa snažia takto napísať článok! Aké perfektné to je!! Nie len vtipné,ale aj zlaté a neviem aké ešte! Najviac ma dostala veta "Neviem čo je trh ani losos, ale panička má vždy pravdu." :D No a tie dobroty môžu byť teda dobré,keď ich Blackie tak povychvaloval :)) Inak to poznám,nie moc takýchto vecí,ale piškótky a šunka :) Presne ako naša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lizzy, si zlatá :) ale prosím ťa, píšu aj oveľa lepšie. A to nie ja, to Blackie :D A Blackie odporúča všetkými labkami a to je uňho čo povedať :))

      Odstrániť
  2. "ako ušatá fenka" mě nejvíc dorazilo! :D :D my už čekáme na losie bobky a těšíme se, těšíme!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ooo tak daj info ! my si ešte určite nejaké objednáme, tak budeme vymýšľať, že ktoré :)

      Odstrániť
  3. nie som ani psíčkar, ani žiadneho chlpáča nemám, ale hneď by som tam nakúpila, ako ma tá brešenzia navnadila. skvelé, ako rýchlo sa dá vymeniť fenka za špenát.. to musí byť láska :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to si ma potešila, ďakujem :) tak tak, pomôžem si keď má ten pes také chúťky.. :D

      Odstrániť
  4. Juuj,tak toto je úplne najrozkošnejší bloger! :) Mala by si ho častejšie púšťať k tomu kompu:D
    idem stránku hned ocheckovať,nech Vendoslava nezávidí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi budem, ale neviem ako to dopadne, lebo on spí ešte častejšie ako ja :D

      Odstrániť
  5. Jeeeej :) Aku ma z toho radost je vidiet podla toho rozmazaneho chvostika, co nim tak kmitá :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D