piatok 26. júla 2013

Crazypantsblackbag

Dodnes neviem, či som urobila celkom dobre, keď som si kúpila tieto nohavice (áno, to sú nohavice. Všimnite si komickú fotku ako dôkaz). Ale zavážili u mňa dva fakty - nohavice boli lacnejšie ako káva v niektorých podnikoch v Bratislave a fascinovalo ma na nich, že sú také zvláštne až sú úžasné. Uhoľ pohľadu. Doplnené tričkom za dve eurá (to sa potom nemôže nikto diviť, že mám v skrini viac vecí ako niektoré obchody, keď mám šťastie na dobré kúpy) a kabelkou, ktorá je mojim momentálne najobľúbenejším kúskom a navždy aj bude. Dostala som ju od maminky na narodeniny, máme k tomu milý príbeh a ja si ju cením a vážim najviac na svete. A okrem toho je to najkrajšia kabelka na svete. Pre mňa určite.







A jedna na pobavenie :


pants F&F | top H&M | shoes + bag ZARA | watch ALDO | earrings vintage
Foto: Lucka

12 komentárov:

  1. ty si tak krásna. a máš tak skvelý štýl, plný detailov, rozkošností. a tie nohavice sú haha vtipné:) ale tebe to mooooc pristane. a kabelka je krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, tu si aká kočka :) Nohavice ti pristanú, ja by som na ne asi ale odvahu nemala, takýto strih sa mi veľmi nepáči :) Podľa mňa by sa k tomu hodila maxisukňa takejto farby ;) A kabelka je krásna !

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No, musím sa priznať, že aj maxisukňu tejto farby mám :D som hrozný maxisukňomaniak :)))

      Odstrániť
  3. Zaujímavé tie nohavice,ja by som si ich neobliekla ale tebe to pristane :) Kabelka vyzerá krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kabelka je vážně skvělá! Pobavilo mě porovnání cen kalhot a kávy v BA :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. môj osobný názor je, že ťa iba zbytočne rozširujú a majú dosť blbý strih, ale každopádne ak ty sa v nich cítiš dobre, tak to je najdôležitejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, že som tým mojim bokom vôbec nepomohla :) a tým širokým tričkom k tomu už asi vôbec nie, ale pravda, mne sa to páčilo, tak som v tom vyrazila :)

      Odstrániť
  6. kabelka je naozaj krásna :) a k tým kúpam gratulujem, ja často kúpim aj niečo fakt drahé, lebo by som si neodpustila, keby som bez toho odišla. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dodnes nevieš, či si urobila celkom dobre, keď sis kúpila tieto nohavice?? Ale ja to viem iste ;-). Urobila si najlepšie, lebo sú skvelé a úžasné, originálne a senzačné a Ty si úplne rovnaká ako ony - proste naj! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♡ (len z tých negatívnych som smutná :D